ojojoj

stedt, fredde, adam & jag sitter i el basement. och nu gled henke christensson in också efter krogen. nice äre! "prata inte om 'et" säger fredde o stedt om pokern, medan adam går som tåget. henke ligger mest o spelar fickpingis när han tänker på sin nya brud madeleine.
-
lite kalabalik ikv också, fille fick ställa upp för ankan när hennes _brud_kompisar dissade (och jag, men jag hade ju inte lovat nåt) på konsert. fille var väl _sådär_ glad för det, o ankan var väl _sådär_ glad för att jag, hanna o madde dissade också. dåligt samvete-klubben (jag o hanna) chattar just nu på msn o vågar nog knappt prata med ankan imorrn.
-
o nu kom precis fille o ankan. HJÄLP
/Anton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0