4 små negerpojkar

Lite scary i morse, vi var 4 st som sov i el basement efter den grymt roliga ausgangen. Jag, Fredde, Adam & nån hyfsat random brud som itne hade nånstans att sova. När jag o fredde vaknade upp framåt lunchtime, ja då var det bara vi två kvar!
'
Vi får börja ha sån här "checka in"-maskin så man vet vilka som är där snart tror jag.
'
Som sagt, grymt kul igår: grym förfest (även om el basement-gängen var uppdelade på olika sådana), platens, platå, take-away-jonnys-med-feta från hakepi framåt 3-tiden. Typiskt nice och "på ett bra sätt".
'
Btw, Fille dissade att se liverpool-manchester united idag pga att han hänger med ankan. Japp, från & med nu finns det ingen som kan påstå något annat än att kycklingen har blivit en TOFFEL. När Fille dissar en unitedmatch, då vet man att det gått överstyr.
'
Nae hörrni, nu lyssnar vi på lite skön musik och taggar en vecka me en massa nice el basementhäng tycker jag.
'
Puss på ljumsken,
Anton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0