Åsa Jinder

Stämplade in sådär 19.10 efter en lång arbetsdag. Straight from the office to the other office! Jobbarkillen, ni!
'
Adam, Fille, Filles brorsa, Fredde, Martin & David var då närvarande. OMG. Nästan trångt ju. Men nu, sisådär 20 min senare, är det bara jag, David & Martin. The chicken guy ska träffa Ankan, Adam är hemma och käkar, Fredde tofflar med sin mamma och Filles brorsa är troligtvis hemma och försöker störa ankan och the chicken guy så mycket han kan.
'
Nu är jag lite tjurig för att 1. jag inte blev mätt på den pyttelilla toasten jag köpte på George's (take away of course) 2. jag fick faktiskt vänta på den i 20 min 3. att servitrisen inte var trevlig 4. att det är sjukt långt att gå nånstans och köpa nåt vettigt att äta.
'
Men, jaja. Back to work. Blir väl att jobba på antonjohansson.com lite, och så måste jag jöbba håååårt med graduation.se så jag säljer några jäkla studentmössor snart.
'
Puss & mat, det är nice när man är lat
/Anton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0