Full Rulle

Idag har det varit full rulle hela dagen. Uppstigning runt 13-14, Anton gled dock in vid 9-10, men resten låg och sov ett antal timmar till. Vi har haft två gäster och en "inneboende" här idag, vilket är mycket trevligt då två av de äkta el basementare är ute på vift. Nytt möblemang är även införskaffat, en bäddsoffa med två bäddar så äntligen slipper man den trasiga luftmadrassen. Måste även säga att det var fint med seger för LHC, men det ända som hände i matchen var 3 mål, resterande tid hände det ingenting. 
Vi som har tagit nattpasset idag tyckte lite synd om oss själva vid 2 så vi gick och köpte en kebab. Kung som man är fixade man till så man fick fetaost på utan extra kostnad.

Jag: kan man få lite fetaost på?
kebabgubben: det blir 10kr extra
Jag: Nej tack då är det bra
När jag sedan får kebaben säger han "jag la på lite fetaost" :D.

Nu är det dock läggdags för mig, ska upp 11 imorgon för att återställa dygnsrytmen lite.

J: "120k"
D: "BAM!"
B: "Softer please"
D: "Lockdown bro"

gnattpusshej / Adam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0