Jag mötte Lassie

OMG. Upptäckte just att "Jag Mötte Lassie" har blivit viral på Twitter. Förklaring. Typiskt kul. Lassie <3.
-
Pokerkidzen har gett upp "jobbet" sen typ halv 1 och spelar fifa, och viskar till varandra för att inte störa grannarna. Lolz.
-
Själv är man produktiv! Antonjohansson.com (yeey, men fasen asså, den blev ju så ful,  det var ju inte riktigt tanken... have to work on that some day sometime). Ursäkta för min rape på engelska språket, är antagligen tusentals fel. Nu har jag jobbat mellan 9.05 - 1.44 med endast avbrott för käk. Det är ju rätt grymt? Iförsig, jag käkade långlunch & fikade 2h. Men ändå!
-
Sova? Nae va.
-
Kissnödig? Japp, tror så va.
-
Hungrig? Japp, tror så va.
-
Puss? Japp, definitivt.
/Anton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0