Satinlakan!

Eftersom vissa är riktiga affärsmän som reser runt i världen, föreläser på konferenser och dricker gratiskaffe på x2000 så blir det ju inte så mycket El Basement-häng.
-
Men! Jag har blivit inspirerad & funderar på att anförskaffa till el basement:
-
Satinlakan! Helt läskigt mysiga lakan asså. Skönaste ever. Tack Sussie_pussie89 (copy-paste från hennes gamla lunar) för sovplatsen. Jäklar vad jag sov gott.
-
Så, grabbar & fille. Jag tror det blir att fixa satinlakan så vi kan sova gott i el basement framöver.
-
/Anton

Kommentarer
Postat av: Marcus

När jag ville ha satinlakan när jag var liten sa min mamma att det bara var bögar som använde sånt :(

2009-10-14 @ 15:41:54
Postat av: Anton

hon hade fel! sussie också!

2009-10-14 @ 15:44:08
URL: http://modebloggarens.blogspot.com
Postat av: sussie_pussie (det var inget 89! bara så du vet :P)

Isf har bögar sjukt bra smak när det kommer till lakan :P

2009-10-14 @ 22:07:14
Postat av: Anton

haha jag menar't sussie_pussie! :D

2009-10-14 @ 22:59:20
URL: http://modebloggarens.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0